Vores mål og værdier

Hos os er de tre ord ”set, hørt og anerkendt” vores vandmærke. Det gælder i mødet med både elever og forældre.

Vi elsker fællesskabet, og vi mener, at elevens evne til at indgå i relationer med andre børn, voksne og samfundet er rigtig vigtig. Derfor har vi fokus på sammenhængen mellem fællesskab og selvstændighed. Det giver nemlig værdi at lære eleverne at udøve ansvarlig adfærd overfor venner, familie, skole, samfund og miljø.

Fællesskab for alle

Vi lægger vægt på fællesskabet og elevens evne til at indgå i relationer med andre børn, voksne og samfundet. Vi har derfor fokus på sammenhængen mellem fællesskab og selvstændighed og hvordan eleverne kan udøve ansvarlig adfærd overfor venner, familie, skole, samfund og miljø.

Sammen laver vi værdifyldt skole

En vellykket skolegang er baseret på godt samarbejde mellem forældre og lærere.

Derfor prioriterer vi dette samarbejde meget højt og særligt dialogen mellem skole og hjem er vigtig og værdifyldt. #sammenervistærke