Kors

Bliv en del af vores fantastiske team. Se ledige jobs på Lukasskolen.

Du har nu chancen for at kunne kalde dig "medarbejder på Lukasskolen"! Så hvis du er frisk på at tage del i vores hverdag, så vi en masse skønne børn, der glæder sig til at møde dig.

Du bliver en del af et dedikeret lærer- og pædagogteam på en friskole fyldt med værdi.

Stilling som pædagog i vores SFO Læs om stillingen
Stilling som lærer i indskoling og mellemtrin Læs om stillingen

Hvad giver en god skoledag på Lukasskolen?

Hør Thomas, Astrid og Bent sætte ord på hvad gør giver en god skoledag på Lukasskolen. Det er nemlig fyldt med værdi.

Vi er Lukasskolen

Vi er en skole med moderne faciliteter og er særlig kendt for vores kristne grundlag, høje faglighed og fokus på trivsel for hver eneste elev. Vi har en forventning om, at du kan stå inde for og vil arbejde aktivt med på denne linje og er dygtig til klasseledelse.

Du vil også opleve et stærkt kollegafællesskab, hvor det at blive set og hørt og få sparring hører med til en helt almindelig hverdag.

En levende kristen friskole

Vi er en kristen friskole på fælleskirkelig grund og forventer, at ansøgere er loyale overfor skolens kristne grundsyn og aktivt arbejder for dette.

Fyldt med værdi

Skole skal være meget mere end ligninger, tysk grammatik og andet godt. En god skole former dit barn og giver et værdifuldt grundlag for livet. Se dét grundlag værner vi om. Vi er en kristen friskole i Vejle, og det har stor betydning i vores hverdag. Derfor siger vi #fyldtmedværdi.