Kors

Bliv en del af vores fantastiske team. Vi søger en pædagog til vores SFO

Du har nu chancen for at kunne kalde dig "medarbejder på Lukasskolen"! Så hvis du er frisk på at tage del i vores hverdag, så har vi 115 skønne børn fra 0. – 3 klasse, der venter på at have nogle spændende eftermiddage sammen med dig i vores SFO.

Vi har en stilling ledig fra august 2024:

• Det er en fast stilling på 30 timer - med mulighed for flere timer som to-lærer i indskolingen.
  • Ansøgningsfristen er den 19. april 2024 kl. 12.00
  • Samtaler finder sted i uge 17

Det er vigtigt for os at få en pædagog som:

• brænder for fritidspædagogikken og værdsætter legens betydning for barnets udvikling
  • har blik for, hvad der er på spil i barnets sociale liv og gerne reflekterer over dette sammen med kolleger
  • kan arbejde ud fra vores værdier: set, hørt og anerkendt
  • kan have overblik og være fleksibel i en hverdag med 90-115 børn
  • kan igangsætte og fuldføre forskellige forløb/ aktiviteter med børnene
  • møder børn og voksne med et smil – imødekommende, venlig og tydelig
  • kan indgå i et konstruktivt samarbejde med vores andre pædagoger og pædagogmedhjælpere

En levende kristen friskole

Vi er en kristen friskole på fælleskirkelig grund og forventer, at ansøgere er loyale overfor skolens kristne grundsyn og aktivt arbejder for dette.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem BUPL og skoleforeningerne ved Frie Grundskoler. Der indhentes straffeattest ved ansættelse.

Ansøgningen sendes på mail til: bm@lukas-skolen.dk

• Ansøgningsfristen er den 19. april 2024 kl. 12.00.
  • Samtaler finder sted i uge 17

Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Bent Molbech på 75720080

Fyldt med værdi

Skole skal være meget mere end ligninger, tysk grammatik og andet godt. En god skole former dit barn og giver et værdifuldt grundlag for livet. Se dét grundlag værner vi om. Vi er en kristen friskole i Vejle, og det har stor betydning i vores hverdag. Derfor siger vi #fyldtmedværdi.