Få en forsmag på Lukasskolen – kom til åbent hus

Overvejer du at dit barn skal gå på Lukasskolen? Så kom til åbent hus – i tidsrummet fra kl. 14-16 hver mandag.

Nysgerrig? Så kom glad og få svar på dine spørgsmål.

Mød Bent – vores skoleleder – der introducerer dig til åbent hus på Lukasskolen. Det vil også være Bent, der vil vise dig/jer rundt på skolen.

Han er klappet, klar og energisk til at svare på alle spørgsmål fra vores faglige niveau, længden af frikvartererne, hvorfor murstenene er gule, hvor meget vores kristne fundament fylder, hvem der er lærere og alt muligt andet. Kort sagt: Du kan spørge om alt!

Kom glad mandage i tidsrummet fra kl. 14-16 på Grundet Bygade 17 i Vejle.

Mærk stemningen, se skolen og få svar på dine spørgsmål

Der er masse af gode muligheder for at du kan opleve Lukasskolen tættere på. Med andre ord, så siger vi stort HEJ til dig og din nysgerrighed.

Du kan se lokalerne, møde en lærer, stille lige præcis de spørgsmål du vil ... og, naturligvis, få en kop kaffe undervejs.